11 روند طراحي وب براي تقويت وب سايت شما در سال 2022

۸۹ بازديد

11 روند طراحي وب براي تقويت وب سايت شما در سال 2022الگوهاي تركيب وب سايت به طور مداوم در حال تغيير هستند. به طور همزمان، برخي از سبك هاي جريان اصلي وجود دارند كه ناپديد نمي شوند - مانند اعتدال فراگير و ترسيم سطح واضحي كه براي مدتي طولاني شاهد آن بوده ايم.
11 روند طراحي وب براي تقويت وب سايت شما در سال 20221. حالت تاريكحالت تاريك، كه در آن نقطه يك الگوي اصلي در سال 2021 به دليل نمايشگرهاي OLED بود، يك سال بعد به طور قابل توجهي مشهورتر خواهد شد.
حالت تاريك - بصريدر حال حاضر ساده، زيبا و شيك به نظر مي رسد. تلگرام، اينستاگرام، توييتر، فيسبوك و اپل تنها چند نمونه از برندهاي بزرگي هستند كه موضوعات انتخابي را در پايه خود ارائه مي دهند. اگر به راه حل هاي طراحي بيشتري علاقه داريد، مجموعه مدل هاي آيفون را بررسي كنيد.
2. لمس انسانعناصر طراحي دست‌كش احساسات و انسانيت را به وب‌سايت‌ها به ارمغان مي‌آورد، چيزي كه در اعماق وجود كاربران خسته از فناوري ميل دارند.
ترندهاي طراحي وب با لمس انسانيدر واقع، اين روند سركش تقريباً مخالف پيكسل كامل است، بنابراين لبه‌هاي ناهموار و اشكال آشكار خود را به رخ بكشيد تا نشان دهيد كه برند شما چقدر انساني و واقعي است.
3. عناصر سه بعدي همهجانبهگرافيك حجمي هميشه مردم را مجذوب خود كرده است. اين روندي است كه تنها توسط فناوري و هزينه متوقف شده است. تا زماني كه واقعيت مجازي فراگيرتر و مقرون به صرفه تر شود، تصاوير سه بعدي بيش از حد واقع گرايانه، كه اغلب كل صفحه را در بر مي گيرد، بهترين راه براي ايجاد يك تجربه همه جانبه در سايت شما است.
به لطف پيشرفت در فناوري وب و اصلاح مداوم بازي هاي خود، طراحان وب به طور فزاينده اي از عناصر سه بعدي استفاده مي كنند زيرا فناوري هاي VR/AR شتاب مي گيرند و زيبايي و تأثيرگذاري را به عناصر سه بعدي مي بخشند.
4. سايه ها، لايه ها و اجزاي در حال حركت.سايه هاي ظريف و اجزاي متحرك تاثيري شبه سه بعدي ايجاد مي كنند و پلان ها را لايه لايه تر و جذاب تر مي كنند.
سايه ها-و-لايه ها-طراحي-وب-روندهااين الگو انتظار ايجاد عمق را دارد. با تصوير كار مي‌كند، در عين حال با متن و عكس‌ها كار مي‌كند و به پلان احساس زيبايي مي‌دهد، گويي كه اجزا روي هم قرار گرفته‌اند.
تركيب عكاسي با گرافيكاستفاده از عكس هاي واقعي كه با تصاوير يا گرافيك تركيب شده اند، واقعاً روح برند را به تصوير مي كشد. سبك اين تصاوير مي تواند بر نحوه تفسير افراد از عكس تأثير بگذارد - چرخش هاي كارتوني براي چيزهاي بازيگوش تر و چرخش هاي هندسي براي چيزهاي پيچيده تر بهتر است استفاده شود. عكس‌هاي باكيفيت در حال حاضر به تنهايي عالي به نظر مي‌رسند، اما افزودن گرافيك‌هاي جالب واقعاً استعداد خلاقانه شما را نشان مي‌دهد.
6. فريم هاي جامد در يك فضاي تك رنگطرح‌بندي‌ها با انتشار كامل كراپ مدت‌هاست كه يك روند در طراحي وب بوده است.
اكنون طراحان به سمت سازه هاي جامد جذب مي شوند و با روش هاي مختلف استفاده از فضاي سفيد زياد (و فضايي با هر رنگي) را به كار مي گيرند تا ساختار بيشتري به طرح هاي خود بدهند و از قاب بندي تميز استفاده كنند تا به طرح حسي ببخشند. ثبات و استحكام، نظم و آراستگي.
7. نور و نئونرنگ‌هاي كامل آينده‌نگر مانند آبي، بنفش و صورتي روشن به طراحي حس درخشندگي براي آينده مي‌دهند. حرفه اي ها از تركيب رنگ هاي جسورانه استفاده مي كنند تا طراحي وب را به معناي واقعي كلمه از صفحه خارج كنند. اين روند به ويژه در طراحي وب دوكروم مشهود است.
كاملاً با ساير روندهاي صعودي مانند مينيماليسم شديد و حالت تاريك تركيب مي شود. و رنگ هاي درخشان واقعا مي توانند بدرخشند.
8. ناوبري فوق العاده مينيماليستيمحتواي وب سايت به سمت ويديوهاي صوتي بيشتر و متن كمتر مي رود. طي چند سال گذشته، سازگاري ناوبري با دستگاه‌هاي بسيار كوچك و حتي توجه كمتري آسان‌تر شده است. ناوبري بسيار مينيماليستي بسياري از مشكلات در استفاده را از بين مي برد.
9. جلوه شيشه ماتپيشرفت هاي اخير در فناوري وب، اجراي افكت شيشه مات را در وب سايت ها آسان كرده است. ظاهر تار عناصر پشت روكش شيشه مات به افزودن رنگ به ناحيه كمك مي كند و همچنين به متن يا اشياء اجازه مي دهد در تصوير ظاهر شوند و خوانا باقي بمانند.
جلوه شيشه مات10. عكس هنريايده اصلي خيره كردن مشتريان و جلب توجه آنها با نشان دادن عناصر جالب و غير واقعي است. آنها باعث مي شوند مصرف كنندگان بالقوه از تخيل خود استفاده كنند و مدت بيشتري در وب سايت شما بمانند. به اين ترتيب مي توانيد ميانگين زمان جلسه خود را افزايش دهيد و احتمالاً نرخ تبديل خود را افزايش دهيد.
عكس-آرت-روند11. بافت هاي واقعيپس از سال‌ها شيب‌هاي اثيري و اجسام ايزومتريك صاف، بافت‌ها در حال بازگشت هستند. مي‌توانيد با ايجاد خطوط و دانه‌ها، كاربران را وادار كنيد تا بافت‌ها را لمس كنند. با اين حال سعي كنيد زياده روي نكنيد. ممكن است در نهايت توجه بازديدكنندگان را به جاي نام تجاري خود به لفاف منحرف كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.